WIOSENNA WYPRZEDAŻ:
w dniach 15 marca - 1 kwietnia
10% rabatu dla wszystkich z kodem: WIOSNA
15% rabatu dla posiadaczy karty stałego klienta
(bez konieczności wpisywania kodu)
szczegóły poniżej
UWAGA!!!
Rabat dotyczy także artykułów w cenach promocyjnych!!!
Dodatkowo wybrane artykuły z rabatem do 50% w kategorii
WYPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW DEKORACYJNYCH
Warunki promocji:
1. W dniach 15 marca -1 kwietnia rabat 10% dla wszystkich klientów oraz 15% dla posiadaczy Karty Stałego Klienta.
2. Podczas składania zamówienia w polu KUPON RABATOWY wpisz: WIOSNA
3. RABAT 10% zostanie naliczony TYLKO W PRZYPADKU UŻYCIA KUPONU RABATOWEGO.
4. RABATY ŁĄCZĄ SIĘ z innymi promocjami.
5. RABAT 15% dla stałych klientów zostanie naliczony automatycznie - BEZ KONIECZNOŚCI UŻYCIA KUPONU RABATOWEGO (pod warunkiem, że stały klient ma zarejestrowane konto w naszym sklepie).
Jeśli jeszcze nie masz założonego konta, podaj numer Karty Stałego Klienta w polu "KOMENTARZ" podczas składania zamówienia. Przydzielimy Ci stosowny rabat.
6. Promocja obowiązuje tylko w sklepie internetowym (w stacjonarnym mogą obowiązywać inne promocje).
7. Darmowa wysyłka dla zamówień o wartości powyżej 200 zł (po rabacie) bez względu na rodzaj dostawy.
Szanowni Klienci,
NASZ SKLEP STACJONARNY W WARSZAWIE JEST OTWARTY:
poniedziałek - piątek 11.00 - 17.00
sobota, niedziela - nieczynny
UWAGA!!!
NOWE DNI I GODZINY OTWARCIA OD KWIETNIA 2024:
poniedziałek, środa, czwartek w godz. 11.00 - 17.00
wtorek, piątek, sobota, niedziela - nieczynny
Kontakt z nami:
mailowy: sklep@radhashop.pl
telefoniczny: 602 343 385 lub 22 818 40 95
WhatsApp: 602 343 385
telefony i whatsApp czynne w godzinach pracy sklepu stacjonarnego
Zachęcamy do dokonywania zakupów w sklepie internetowym.
1. Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł.
2. Przesyłki paczkomatowe i kurierskie INPOST wysyłamy w dniu pakowania, przesyłki Pocztex i polecone wysyłamy 3 razy w tygodniu.
3. Obecnie najbezpieczniejszą formą wysyłki jest dostawa do paczkomatu. Przesyłka czeka w paczkomacie 48 godzin. Jeśli nie zostanie odebrana, wraca od razu do nadawcy (nie będzie dodatkowo czekać w punkcie odbioru Inpost).
4. Jeśli złożyli Państwo zamówienie, a nie dostali e-maila z potwierdzeniem i danymi do wpłaty, prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić folder SPAM w skrzynce mailowej. Jeśli i tam nie będzie potwierdzenia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z nami, chętnie udzielimy wszelkich informacji.
Do nas docierają wszystkie Państwa zamówienia. Realizujemy je na bieżąco, jednak w przypadku wybrania przedpłaty na konto, czekamy na zaksięgowanie wpłaty a w przypadku płatności przy odbiorze - na potwierdzenie zamówienia.
Mogą Państwo także korzystać z płatności online poprzez PayU lub iMoje.
14,60 zł
5,00 zł
7,00 zł
125,00 zł
Cena regularna:
175,00 zł
27,00 zł
Oferujemy Bony upominkowe w trzech nominałach 50, 100 i 200 pln.
Bon upominkowy może być wpaniałym prezentem dla bliskiej Ci osoby. Więcej informacji
Oferujemy również Kartę Stałego Klienta upoważniającą do zakupów z rabatem 10%. Więcej informacji